Referanser

Kundene våre er fornøyde – og det forteller de oss! Her et kort utdrag av tilbakemeldinger vi har fått på utførte oppdrag. Ta kontakt om du trenger hjelp med planleggingen.

«Vi er veldig fornøyde: ble gode og mette, fikk en veldig artig intro og smaking på akevitten og ble trygt fraktet dit og hjem igjen! Så tusen takk for hjelpen Tjenestenavet Visit Innherred til at julebordet vårt ble en veldig trivelig stund!»
– En gruppe fra NTE, Desember 2015: Julebord på Berg Gård, Inderøy

«I juni hadde vi en todagers samling på Mokk gård i Steinkjer kommune. Det var en fin tur med god mat og trivelig vertskap. Av aktiviteter var vi med på gruvetur og pizza og brødbaking (Prøv-Lær-Bak i steinovn). Artige og interessante aktiviteter som alle ansatte hadde glede av. Turen var organisert og tilrettelagt av Visit Innherred på en god og profesjonell måte.»
– Arnt R. Haugan, Daglig leder, KomRev Trøndelag IKS, juni 2016

«Tusen takk for hjelpen med hele arrangementet. Jeg er veldig fornøyd med dere:-)»
Robin Munkvold, HiNT, Oktober 2015: Internasjonal Spillekonferanse HiNT
Tjenestenavet Visit Innherred bistod HiNT med koordinering og aktiviteter under konferansen.

«Vi benyttet Tjenestenavnet i forbindelse med avdelingstur på Innherred i vår. Vi ble møtt av faglig dyktige personer med stor grad av åpenhet, kreativitet og profesjonalitet. Ut over det, vil jeg beskrive Tjenestenavet som tillitsvekkende, pålitelige og genuint opptatt av oss som brukere.Vi følte oss umiddelbart godt ivaretatt og trygge på opplegget.

Dette ble ytterligere forsterket ved at Tjenestenavet holdt kontakt og var tilgjengelig under hele turen.I sum medførte dette at alle, inkludert vi som var ansvarlige, senket skuldrene og nøt en på alle måter vellykket tur. Dette, kombinert med et omfattende og spennende nettverk av tilbydere, gjør at jeg ikke har betenkeligheter med å anbefale Tjenestenavet.» – Frank Sandnes, Spesialrådgiver næringsutvikling, Regional utviklingsavdeling, Nord-Trøndelag fylkeskommune

Steinkjerfestivalen
Juni 2014 Steinkjerfestivalen har som formål å være en arena for utvikling, inspirasjon, samhold; gjennom gode og unike opplevelser.Tjenestenavet og festivalen har flere samarbeidsområder under utvikling og har felles mål om å skape slike effekter for næringsliv og andre grupperinger.

«Tjenestenavet er utviklingsorientert i samarbeidet og tar aktivt ansvar innenfor både utvikling og markedsføring, det er lett å finne felles ambisjoner og planene settes ut i livet fortløpende».  – Stig Ørnvall, Styreleder Steinkjerfestivalen

MGP Steinkjer
«Januar 2013 MGP Steinkjer inngikk en samarbeidsavtale med Tjenestenavet og Christina Hedin om håndtering og salg av pakker til næringslivet og våre VIP-kunder, samt tilrettelegging av VIP-arena og arrangementet for øvrig til våre samarbeidspartnere.

Christina fra Tjenestenavet er meget høflig, humørfylt og serviceinnstilt overfor kunder, og ga et viktig bidrag til at vår organisasjon ble styrket overfor våre samarbeidspartnere.»
Astrid Skogseth Fuglesang, Steinkjer Næringsselskap seniorrådgiver /Prosjektleder Delfinale MGP Steinkjer 2012

«Takk til Tjenestenavet for hjelp til å organisere våres Kick-start i Intro-Innherred Trainee. Det ble fine dager på Øyna. Traineene var veldig fornøyde, og det ble en fin blanding av «skjemt og alvor» med innslag levert av KultLab og Julie Grønnesby Heir. God mat og trivelig overnatting på Husfrua var det også.» – Anne Grete Wold, Intro-Innherred Trainee.

Distriktsmøte på Stiklestad
«Distriktsmøtet på Stiklestad var en suksess. Det var veldig behagelig å kunne slippe å bruke tid og energi på å finne lokaler og egnede foredragsholdere/kursgivere, ikke minst når alt gikk så knirkefritt som det gjorde. Astrid Fuglesang fra KultLab hadde en flott vinkling på samarbeid, samhold og arbeidsmiljø.

Ved utradisjonell bruk av det vi kan kalle enkle aktiviteter/oppgaver fikk hun de ansatte til å møte hverandre på et annet nivå/plan enn det som er vanlig på slike møter. Innspillene hun kom med, kommer vi til å ta med oss inn i vår arbeidshverdag. Lokalene på Stiklestad var bra og maten god.

Jeg kommer nok til å ta kontakt med Tjenestenavet når vi skal ha tilsvarende møter senere.» – Bjørnar Hafell, Overtannlege Midtre tannhelsedistrikt